• English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
cabecera
Search 
  •   DSpace Home
  • Historia
  • Tesis
  • Doctorado en Historia
  • Search
  •   DSpace Home
  • Historia
  • Tesis
  • Doctorado en Historia
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Haussmann en la capital porfiriana: un estudio de gusto y distinción desde la historia cultural 

Tame Rivera, Isaac (Universidad Iberoamericana Ciudad de México. Departamento de Historia, 2020)
Thumbnail

Porfirio Díaz y El Hijo del Ahuizote : análisis yuxtapuesto de las figuras del "dictador tirano" y la "víctima", en el discurso gráfico y escrito de El Hijo del Ahuizote (1885-1903) 

Hernández Durana, Edith (Universidad Iberoamericana Ciudad de México. Departamento de Historia, 2022)
El trabajo que aquí se presenta tiene como objetivo analizar las estrategias que utilizó El Hijo del Ahuizote entre 1885 y 1903 (es decir durante toda la vida del semanario) para construir en torno a Porfirio Díaz — su ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorHernández Durana, Edith (1)Tame Rivera, Isaac (1)SubjectCIENCIAS SOCIALES (2)
Díaz, Porfirio, 1830-1915 (2)
El Hijo del Ahuizote (1)Haussmann, Georges Eugène, baron, 1809-1891 (1)México - Historia - Dictadura, 1876-1911 (1)... View MoreDate Issued2020 (1)2022 (1)xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_typedoctoralThesis (2)... View MoreHas File(s)Yes (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback