• English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
cabecera
Search 
  •   DSpace Home
  • Estudios Empresariales
  • Tesis
  • Maestría en Mercadotecnia y Publicidad
  • Search
  •   DSpace Home
  • Estudios Empresariales
  • Tesis
  • Maestría en Mercadotecnia y Publicidad
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Los efectos del Branded Content de Social Media y medios digitales en los usuarios de redes sociales de Ciudad de México y Área Metropolitana 

Plaza Lagos, Anna Silvia (Universidad Iberoamericana Ciudad de México. Departamento de Estudios Empresariales., 2019)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Plaza Lagos, Anna Silvia (1)
SubjectCIENCIAS SOCIALES (1)Colocación de productos en medios de comunicación masiva - Estudio de casos (1)Comunicación en mercadotecnia - Estudio de casos (1)Productos de marca registrada (Mercadotecnia) - Estudio de casos (1)... View MoreDate Issued2019 (1)xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_typemasterDegreeWork (1)... View MoreHas File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback