• English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
cabecera
Search 
  •   DSpace Home
  • Estudios Empresariales
  • Tesis
  • Maestría en Mercadotecnia y Publicidad
  • Search
  •   DSpace Home
  • Estudios Empresariales
  • Tesis
  • Maestría en Mercadotecnia y Publicidad
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Propuesta de una estrategia de marketing industrial para el posicionamiento nacional de la marca SafraMex, durante el período 2021-2022 

Hernández Rivera, María (Universidad Iberoamericana Ciudad de México. Departamento de Estudios Empresariales, 2020)
En este trabajo se propone una estrategia de marketing industrial para la empresa SafraMex S.A. de C.V., una organización orientada a desarrollar, manufacturar y comercializar saborizantes para la industria alimentaria. ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Hernández Rivera, María (1)
SubjectHUMANIDADES Y CIENCIAS DE LA CONDUCTA (1)Mercadotecnia - Industria alimentaria - México (1)SafraMex (1)... View MoreDate Issued2020 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback