Show simple item record

dc.contributor.authorMartínez López, José Samuel
dc.creatorMartínez López, José Samuel
dc.date.accessioned2021-04-30T23:17:52Z
dc.date.available2021-04-30T23:17:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://ri.ibero.mx/handle/ibero/4287
dc.formatpdf
dc.language.isospa
dc.relation.urihttps://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5529566
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.source Revista Luciérnaga - Comunicación (ISSN-e 2027-1557), Vol. 3, Nº. 5, 2011, págs. 16-25
dc.subject.classificationHUMANIDADES Y CIENCIAS DE LA CONDUCTA
dc.titleLa sociedad del entretenimiento y su imperativo superyoico de goce. El fenoméno de lo lúdico 
dc.typeArtículo
dc.type.conacyt
dc.identificator4
dc.rights.accesopenAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0