Show simple item record

dc.contributor.authorMartínez López, José Samuel
dc.creatorMartínez López, José Samuel
dc.date.accessioned2021-04-30T23:17:51Z
dc.date.available2021-04-30T23:17:51Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://ri.ibero.mx/handle/ibero/4284
dc.formatpdf
dc.language.isospa
dc.relation.urihttps://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5529511
dc.relation.urihttps://revistas.elpoli.edu.co/index.php/luc/article/view/272
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.sourceRevista Luciérnaga - Comunicación (ISSN-e 2027-1557), Vol. 3, Nº. 6, 2011, págs. 6-16
dc.subject.classificationHUMANIDADES Y CIENCIAS DE LA CONDUCTA
dc.titleSociedad del entretenimiento (2)construcción socio-histórica, definición y caracterización de las industrias que pertencen a este sector
dc.typeArtículo
dc.identificator4
dc.rights.accesopenAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0