Show simple item record

dc.contributor.authorSartorello, Stefano Claudio
dc.creatorSARTORELLO, STEFANO CLAUDIO; 241077
dc.date.accessioned2018-07-18T15:03:03Z
dc.date.available2018-07-18T15:03:03Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://ri.ibero.mx/handle/ibero/1971
dc.formatpdf
dc.language.isospa
dc.relation.urihttp://www.rinace.net/rlei/numeros/vol3-num2/art5.html
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.sourceRevista Latinoamericana de Educación Inclusiva (ISSN 0718-7378) Vol. 3, No. 2, 2009. pp. 77-90
dc.subject.classificationCIENCIAS SOCIALES
dc.titleUna perspectiva crítica sobre interculturalidad y educación intercultural bilingüe: el caso de la Unión de Maestros de la Nueva Educación para México (UNEM) y educadores independientes en Chiapas
dc.typeArticulo
dc.type.conacytarticle
dc.identificator5
dc.rights.accesopenAccess
dc.identifier.alephSSC_Art_02


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0