Show simple item record

dc.contributorDirector: Mtro. Ramiro Martínez Gutiérrez ; Lectores Mtra. María Caridad Mendoza Barrón, Mtro. Gil Armando Sánchez Soto.
dc.contributor.authorMarón Mansur, Jorge Antonio
dc.date2.014021E7
dc.date.accessioned2018-07-17T16:26:43Z
dc.date.available2018-07-17T16:26:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://ri.ibero.mx/handle/ibero/1801
dc.descriptionEstudio de Caso - (Maestría en Administración)
dc.formatpdf
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidad Iberoamericana Ciudad de México. - Departamento de Estudios Empresariales.
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.subjectPlaneación estratégica
dc.subject.classificationCIENCIAS SOCIALES
dc.titleKrispy Kreme Doughnuts en 2006 : ¿es posible revertir la situación?
dc.typeEstudio de Caso
dc.identificator5
dc.rights.accesopenAccess
dc.contributor.sinodalMendoza Barrón, María Caridad
dc.contributor.sinodalSánchez Soto, Gil Armando
dc.identifier.aleph610900
dc.publisher.countryMéxico
dc.contributor.director-iberoMartínez Gutiérrez, Ramiro


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0